GetHelp.pl działa na rynku samochodów używanych już 5 lat!

Połowa dekady za nami!

Minęło 5 lat od powstania GetHelp.pl, które upłynęły w mgnieniu oka. Przez ten czas niewątpliwe udało się nam zrealizować wiele celów, zaczynając od tych związanych z rozrastaniem się firmy, ale też bezpośrednio wpływających na rynek samochodów używanych w Polsce. Pojawienie się GetHelp.pl jest równoznaczne z podwyższeniem jakości obsługi klienta i współpracą opartą o najwyższe standardy ze sprzedawcami aut używanych.


Naszym celem od samego początku było zwiększenie bezpieczeństwa dla kupujących i sprzedających auta używane. Osiągamy to dzięki tworzeniu wyjątkowej atmosfery pracy i zbudowaniu miejsca, w którym wyjątkowi ludzie mogą się rozwijać i realizować osobiste marzenia oraz plany wspólnie tworząc GetHelp.pl

Stawiamy na współpracę z holownikami, warsztatami i sprzedawcami samochodów z całej Polski. Dlaczego? Aby to czy jesteś w Krakowie czy w Gdańsku nie przeważało o tempie uzyskania pomocy w razie awarii Twojego samochodu i abyś nie musiał wybierać się w długą podróż po auto używane z gwarancją. Chcemy, aby sprzedawcy byli bardziej konkurencyjni i mieli w swojej ofercie do zaoferowania dodatkową wartość, której poszukuje coraz więcej klientów.

 


  • Aplikacja mobilna iHelp

Jednym z naszych priorytetów jest to, aby stosowane rozwiązania które zaczęliśmy wprowadzać od początku powstania GetHelp.pl zapewniały jak największą wygodę osobom korzystającym z naszych usług i usprawniały naszą pracę. Dzięki temu możemy obsługiwać jeszcze więcej awarii w jeszcze szybszym czasie, zapewniając klientom jak najlepszą obsługę. W 2016 roku wprowadziliśmy aplikację mobilną iHelp, dzięki której klient zgłasza awarię za pomocą jednego przycisku. To przełomowe rozwiązanie usprawniło zgłaszanie awarii i na ten moment 20% zgłoszeń pochodzi właśnie z tego źródła. Jak to działa? Sprawdź oglądając poniższy film. 

 


  • Jesteśmy największą firmą gwarancyjną w Polsce.

W 2017 roku rozbudowaliśmy Program Partnerski, w którym pojawiły się atrakcyjne nagrody dla sprzedawców samochodów używanych z nami współpracujących. Wprowadziliśmy też możliwość aktywacji 30 dniowej polisy OC do gwarancji w najniższej cenie w Polsce - 49 pln. Stworzyliśmy też kilka ofert gwarancji dedykowanych dla najlepszych Partnerów Biznesowych oraz wyróżenienie "Lider jakości". Ponad 100 firm, których auta cechowały się najmniejszą awaryjnością, otrzymały ten tytuł. Jesienią 2017 roku ogiągnęliśmy pierwszy znaczący próg 1000 podpisanych umów z Partnerami Biznesowymi. Teraz jest ich zdecydowanie więcej i mamy pewność, że ich liczba będzie tylko wzrastać.

 

  • Rozój bloga GetHelp.pl

Na blogu znajduje się intyuicyjny system dla naszych Partnerów Biznesowych, gdzie w prosty i przystępny sposób są w stanie załatwiać formalności związane ze sprzedażą aut używanych z gwarancją. Jednakże chcąc pełnic naszą misję zwiększania bezpieczeństwa transkacji dla sprzedawców i kupujących wiedzieliśmy, że musimy zacząć od budowania świadomości. Dlatego na blogu możesz znaleźć wiele materiałów edukacyjnych na tematy takie jak: gwarancje, zakup używanego pojazdu, awarii w samochodach, formalności związane z kupnem lub sprzedażą samochodu, a także bieżące informacje prawne i ciekawostki motoryzacyjne. Dzielimy się również informacjami innych instytucji mających duży wpływ na auto handel w Polsce.


  • Wprowadzenie Gwarancji GRAND

Na podstawie tysięcy rozmów z klientami zainteresowanych rozszerzeniem gwarancji i informacjami otrzymanymi od sprzedawców, stworzyliśmy unikatowy pakiet. Wybraliśmy w nim te elementy pojazdu, które cechują się największą awaryjnością według klientów. Dodatkowo uwzględniliśmy te podzespoły o które kupujący rozszerzają nasze gwarancje. Wszystkie te elementy zostaly zebrane w Gwarancję GRAND, która jest dostępna w sprzedaży na infolinii GetHelp.pl


 

W ostatnich 2 latach, pomimo sytuacji związanej z koronawirusem nasze działania przyspieszyły z prędkością światła.

 


  • Auta zastępcze dla naszych Partnerów Biznesowych.

Już od 2017 roku dysponowaliśmy autami zastępczymi dla naszych Partnerów Biznesowych. W maju 2020, gdy wszystko zwalniało, my zaczęliśmy się rozpędzać. Po pierwszym lockdownie, który nie tylko uziemił ale też zamknął wiele polskich firm każdy drastycznie koszty, zwalniał pracowników i liczył na przetrwanie, my wtedy postanowiliśmy wydać dla naszych Partnerów Biznesowych 6 kolejnych własnych samochodów zastępczych, które jak się okazało na przestrzeni kolejnych miesięcy bardzo się przydały. Bo jak się okazało w ciągu następnych 9 tygodni nasi Partnerzy sprzedali rekordową ilość samochodów z gwarancją GetHelp.pl. Kolejnym plusem sprzedawania aut używanych z gwarancją GetHelp.pl jest to, że samochód na wyłączność możesz dostać za symboliczną złotówkę. Więcej możesz przeczytać w artykule o samochodach zastępczych.

 


  • Rekordowa sprzedaż samochodów używanych z gwarancją GetHelp.pl.

Jak już wspomnieliśmy, okazało się, że na początku Pandemii realizacja planów sprzedażowych naszych Partnerów Biznesowych leciała „na łeb na szyję”, lecz tylko po to aby jak najszybciej odbić się od dna. Początek lockdownu dla większości sprzedawców był czasem stagnacji, jedynie mała część myślała o skupieniu uwagi na działaniach na które dotąd nie mieli czasu, np. marketing czy rozwiązania powstałe na potrzebę chwili – dezynfekcje aut, dowożenie samochodu lawetą bezpośrednio do klienta. Przez to kupujący czując się bardziej bezpiecznie nie rezygnowali z zakupu. Po miesiącu sytuacja powoli zaczęła wracać do normy z wyjątkiem nauczenia się funkcjonowania z „nieproszonym gościem w koronie”. Klienci wciąż byli bardzo ostrożni, a też nie wszyscy sprzedawcy od razu rzucili się w wir handlu. Jednak najbardziej zdeterminowani dopieszczali ostatnie detale, aby ruszyć z pełną mocą ze sprzedażą. Dzięki temu zyskali przewagę, która w okresie letnim przyniosła zarówno im, jak i nam rekordowe wyniki sprzedażowe. Więcej o działaniach sprzedawców samochodów używanych w czasach kryzysu przeczytaj tutaj.

 


  • Wywiad z jednym z pierwszych Mobilnych Opiekunów Klienta Biznesowego.

Pokazujemy również jak pracujemy poprzez prowadzenie serii wywiadów z pracownikami poszczególnych działów. W maju 2020 opublikowaliśmy wywiad z jednym z pierwszych mobilnych pracowników, który opowiada o tym, co zaintrygowało go w ofercie prezentowanej przez nas, jak wygląda proces rekrutacji oraz dlaczego widzi GetHelp.pl jako miejsce dla siebie. Jest to ukłon w stronę osób interesujących się bezpośrednią pracą z klientem lub chęcią pracy w naszym zespole. Najlepiej jeśli ktoś opowie o tym „od kuchni”. Wywiad był hitem, a kierunek otwartości na pracowników to droga, którą zdecydowanie chcemy podążać. Cały wpis możesz przeczytać klikając w link.

 


  • Przebicie progu 2500 Partnerów Biznesowych.

Następny przełomowy moment nadszedł w lipcu kiedy przekroczyliśmy wysoki na tamten czas próg współpracy z ponad 2500 Partnerów. Chcąc podkreślić wyjątkowość tego wydarzenia, przeprowadziliśmy wywiad ze sprzedawcą samochodów używanych, który podpisał z nami umowę dokładnie o numerze 2500. Rozmowa była niezwykle wciągająca, rozmówca opowiada m.in. o tym jak mieć maksymalnie 1 reklamację rocznie z tytułu rękojmi, co zawiera idealne ogłoszenie samochodu. Zdecydowanie warto zainteresować się tymi zagadnieniami w szczególności, jeśli prowadzisz biznes o podobnym profilu. Zobacz jak sprzedawać samochody szybko i skutecznie.

 


  • Wzrost zatrudnienia w GetHelp.pl o 50%.

Druga połowa roku była równie dynamiczna. Długotrwały i jak na razie niekończący się lockdown drastycznie odmienił rynek pracy, szczególnie dla młodych, mniej doświadczonych osób, których szanse zatrudnienia znacząco się zmniejszyły. Pracodawcy stawiali na osoby z większym doświadczeniem zawodowym chcąc jak najszybciej odbudowywać swoje biznesy lub w natłoku obowiązków nie mieli czasu na wdrażanie pracowników od zera. Przed ludźmi, którzy w tym roku zakończyli edukację lub postanowili się usamodzielnić, stanął duży mur (może nawet nie do przeskoczenia). Uważamy jednak, że selekcja potencjalnych pracowników tylko po ich CV to zdecydowanie za mało. Od początku powstania firmy przyglądaliśmy się ludziom, a nie ich papierkom. Poświęcając kulminacyjny moment lockdownu na skrupulatne planowanie dalszych działań, np. dopracowywanie ofert, kontakt z każdym Partnerem, po wakacjach byliśmy przygotowani na dzielenie się do tej pory zdobytym doświadczeniem z nowymi osobami, a przez cały rok nastąpił wzrost zatrudnienia w naszej firmie aż o 50%! I była to zdecydowanie dobra decyzja. Przeczytaj więcej o zatrudnieniu w GetHelp.pl.

 


  • Trzeci odcinek kultowego Magazynu Dealera dla naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli chodzi o nowości dziejące się w zakresie współpracy z naszymi Partnerami, w październiku wyszła 3 część Magazynu Dealera w którym omawiane były 4 podstawowe korzyści ze sprzedaży samochodów z gwarancją GetHelp.pl. Nie zabrakło w nim również wypowiedzi 4 ekspertów, którzy rozwijali temat danej korzyści bazując na wiedzy i doświadczeniu. Zawiera również powody dla których warto nawiązać współpracę z GetHelp.pl o ile jeszcze jej nie masz. Znajdziesz tam informacje z pokrewnych do sprzedaży dziedzin, takich jak ekonomia i marketing. Dzięki temu jesteś na bieżąco z rozwiązaniami, które wprowadzamy i tym, co dzieje się obecnie na rynku samochodów używanych. Magazyn Dealera możesz otrzymać za darmo podpisując z nami umowę.

 

 

 

 

 

 


  • Wywiad z pracownikami działu Telefoniczej Obsługi Klienta.

Końcówkę roku 2020 zwieńczyliśmy wywiadem z pracownikami działu Telefonicznej Obsługi Klienta, którzy dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat pracy w GetHelp.pl. Wywiad jest o tyle ciekawy, że możemy przeczytać o przemyśleniach pracownika, który zdobył najlepsze wyniki sprzedażowe w całym roku. Jeśli mówi, że poleciłby tę pracę swojemu najlepszemu przyjacielowi, to musi o czymś świadczyć prawda? Zobacz, dlaczego warto pracować w GetHelp.pl.

 


  • Wprowadzenie ulepszonych ofert dla naszych Partnerów Biznesowych. 

Trzeci miesiąc roku 2021 zaczęliśmy z przytupem wprowadzając nowe, jeszcze lepsze i bardziej dopasowane oferty dla Naszych Partnerów Biznesowych. W zależności od potrzeb, które posiadasz Twoje gwarancje mogą być jeszcze tańsze, posiadać jeszcze większe limity lub zapewniać ochronę na jeszcze dłuższy okres. Niezależnie jaką ofertę posiadasz przejście na najnowszą ofertę na pewno będzie dla Ciebie korzystne. Zapisz się, aby zmienić ofertę na lepszą.

 


  • Nowoczesne rozwiązania dla zwiększenia wygody naszych Klientów i Partnerów Biznesowych na Facebooku i stronie GetHelp.pl

Odpaliliśmy również bota, którego znajdziesz na naszej stronie internetowej  i na naszym Facebooku. Dzięki temu komunikacja pomiędzy nami, a klientami jest jeszcze sprawniejsza. Jeśli akurat nie możesz zadzwonić lub załatwiasz inne sprawy przy komputerze, to najprostszy sposób i równie skuteczny do kontaktu co telefon. Bot jest skonstruowany w sposób przystępny dla sprzedawcy jak i dla kupującego i z pewnością znajdziesz tam wiele przydatnych odpowiedzi pokrywających się z zadanymi pytaniami. Bot jest pod stałym nadzorem naszych pracowników, którzy na pewno odpowiedzą na Twoje dodatkowe pytania zarówno jeśli chodzi o gwarancje, jak i o nawiązanie współpracy. Z bota możesz korzystać również przez urządzenia mobilne, dzięki czemu zapewniamy dużą dostępność i wysoki stopień interakcji pomiędzy klientami, a GetHelp.pl.

 


Podsumowując, GetHelp.pl od samego początku miało jasną misję i wizję, którą jest pomaganie ludziom, zarówno tym którzy potrzebują pomocy na drodze i tym chcącym rozwijać biznes w stronę innowacyjności, która prędzej czy później będzie powszechna na rynku samochodów używanych. Tutaj możesz pozanć nasze wcześniejsze osiągnięcia. 

Obserwuj nas regularnie na naszych mediach społecznościowych:

 

 

Zobacz również:
- Dlaczego warto wsółpracować z GetHelp.pl
- Mamy do zaoferowania nie tylko gwarancje, ale także polisy ubezpieczeniowe.
- Jakie narzędzia wykorzystujemy, aby ułatwić Ci wezwanie pomocy w razie awarii samochodu.

Podziel się