Dział handlowy od wewnątrz - tak wygląda praca w GetHelp.pl

Opinie GetHelp.pl okiem naszego Przedstawiciela Handlowego – Łukasza już znacie… To teraz pora na nasz niezastąpiony duet! Darek – Kierownik Działu Obsługi Klienta Biznesowego, który firmę GetHelp.pl zna od podszewki i jego koleżanka z zespołu, która od miesięcy osiąga jedne z lepszych wyników sprzedażowych – Marta. Co do powiedzenia na temat pracy w GetHelp.pl i jakie opinie o GetHelp.pl ma Darek i Marta? Wyciągnąć z nich te informację to nie było lada wyzwanie! Zobaczcie sami…


- Cześć Wam

Darek: Cześć Dominiko, mówisz, że przyszła pora i na nas?
Marta: Ja już nie mogłam się doczekać.

- Bardzo mi miło, że tyle w was entuzjazmu. To zaczynajmy. Pytanie, które zawsze budzi we mnie największą ciekawość. Dlaczego właśnie GetHelp.pl? Dlaczego takie stanowisko pracy?

Darek: Przyznam Ci szczerze, że sama rozmowa kwalifikacyjna dała mi taki dreszczyk emocji. Rozmowę miałem z dwoma dojrzałymi Panami, po których od razu było widać, jakiego poszukują pracownika – młodego, pełnego życia i z planem na przyszłość. Dla nich liczyło się to, żeby człowiek w życiu miał cel – czyli idealne miejsce dla mnie. Od lat pracowałem w firmach ubezpieczeniowych i do GetHelp.pl też aplikowałem na to stanowisko. Historia ogólnie jest długa, bo od zwykłego pracownika, który wystawiał polisy OC zostałem kierownikiem prężnie rozwijającego się Działu Obsługi Klienta Biznesowego, czyli Sprzedawców Aut Używanych. Sama nazwa mojego działu budzi respekt hehe. GetHelp.pl to jedyna firma (a naprawdę miałem styczność z wieloma), w której liczy się człowiek, jego pomysły i rozwój, a nie tylko cyferki i wyniki sprzedażowe. Dlatego czuję się tutaj jak ryba w wodzie.


Marta: A ze mną historia była trochę inna. Nigdy nie spodziewałam się, że odnajdę się w handlu. Jestem osobą, która lubi porządek, wszystkie papiery, rachunki w mieszkaniu mam posegregowane i zawsze myślałam, że moja przyszłość zwiąże się z cyferkami, czyli np. rachunkowością. Do Łodzi przeprowadziłam się już kilka lat temu właśnie w poszukiwaniu pracy. Całkiem przypadkowo trafiłam na ogłoszenie i po wpisaniu w wyszukiwarkę hasła opinie GetHelp.pl już wiedziałam, że chcę tu pracować. Nieczęsto bowiem zdarza się, że firma ma tak pozytywne opinie. Sprzedaż i telefoniczna obsługa Klientów to było coś, czego w życiu nie robiłam. Oczywiście pracowałam w sklepie, ale głównie odpowiadałam tam za rozliczenia dostaw a Klientów miałam już gotowych. W przeciwieństwie do pracy w GetHelp.pl – tutaj muszę sama znaleźć Klientów i ich zaciekawić naszymi gwarancjami. I chyba właśnie fakt, że nigdy tego nie robiłam wzbudziło we mnie ciekawość, jak to będzie. I jak sama wiesz – jest lepiej niż dobrze. Mogę powiedzieć, że GetHelp.pl odkrył we mnie cechy, o których sama nie wiedziałam.

- Każdy pracownik ma swoją historię, ale wasze są naprawdę zaskakujące, a jak wygląda dzień pracy Stacjonarnego Opiekuna Klienta i Kierownika Działu?

Darek: Powiem Ci jak dzień pracy zaczyna Marta – od kawy. Jak nie wypije rano kawy w firmie to nie siada do biurka. A jeśli chodzi o mnie, to każdy dzień jest inny. Niby scenariusz pracy jest ten sam, ale każdego dnia spotykamy się z nowymi wyzwaniami, obiekcjami Klientów i pomysłami na rozwój. W mojej pracy najważniejsze jest to, że jestem dla innych. Pracuję 8 godzin dziennie a koleżanki i koledzy z pracy wiedzą, że zawsze służę im pomocą. Podobnie jak Naszym Partnerom, czyli komisom samochodowym, które z nami współpracują.

Marta: No pewnie, że zaczynam dzień pracy od kawy, w końcu jest ona w firmie darmowa haha. Ja jako pracownik mam bardziej ułożony dzień pracy, wiem ile czasu muszę poświęcić na wyszukanie nowych Klientów oraz bieżącą obsługę obecnych. Mam takich swoich ulubieńców, do których dzwonię bardzo często i nie tylko w sprawach „służbowych” np. urodziła się Klientowi córeczka i pogratuluję, albo zapytam czy już wrócił z wakacji i jak było. To jest Dominika właśnie fajne w tej pracy, że nie musisz się skupiać tylko na wynikach, ale na relacjach, które później procentują z podwójną siłą. Dodatkowo dzięki tej pracy buduje dłuższe relacje a niektórzy Klienci stają się wręcz przyjaciółmi. Do tego dochodzą codzienne czynności takie jak obsługa poczty elektronicznej czy wysyłka materiałów reklamowych.

- Marta a powiedz nam jaką masz sieć Klientów?

Marta: Oj wiesz co, sama sieć Dealerów, jaką obsługujemy jest olbrzymia, bo to już prawie 3000 Dealerów, ponad 1000 holowników i ponad 1500 warsztatów. Osobiście obsługuję około 300 Partnerów, z którymi na co dzień współpracuję.

- To faktycznie duża ilość. Darku co Twoim zdaniem sprawia Tobie i osobom w dziale najwięcej problemów w sprzedaży?

Darek: Z Klientami jest często jak z wami kobietami. Jak nie poznasz problemu to go nie rozwiążesz. I myślę, że to stanowi największy problem w sprzedaży czy nawet kontakcie z Klientem. Poznanie jego prawdziwych potrzeb, obiekcji oraz zrozumienie naszego Partnera. To co dla nas wydaje się oczywiste komuś innemu może sprawić trudność. Dlatego na wszystkich naszych pracowniczych szkoleniach staramy się pokazywać, jak Klient postrzega daną rzecz i jak sprostać jego oczekiwaniom. Często mówimy o tym, że „wskakujemy w buty Klienta”.   

- Ale wasze wyniki musza być jakoś sprawdzane. Jak wiem, macie plany sprzedażowe? Ich realizacja stanowi problem?

Darek: Dominika jak się komuś nie chce pracować to wszystko będzie problemem. Plany sprzedażowe jakie stawiamy nie są wzięte z naszych wyobrażeń tylko z wyników pracowników. Skoro jeden pracownik bez większego wysiłku realizuje 120% planu, inny pracownik w połowie miesiąca ma już zrealizowane 80% planu to myślisz, że ten co realizuje 40% planu faktycznie jest zaangażowany? Myślę, że znasz odpowiedź…Oczywiście każdy może mieć słabszy miesiąc, dlatego na koniec roku naszych 3 najlepszych pracowników dostaje nagrody, które sami wybierają – może to być pobyt w SPA czy nowy iPhone. Dzięki temu zależy nam cały rok, a nie trzy miesiące.

Marta: Plany sprzedażowe myślę, że to coś, co ułatwia i oczywiście mobilizuje do pracy. Wiesz, ile musisz zrobić, jakie telefony wykonywać i ile Ci brakuje, żeby być na podium. Plan sprzedażowy, jaki stawia każdy miesiąc jest nową szansą i dodatkową kasą. Każdy się pewnie domyśla, że realizacja planu przekłada się na nasze wyniki finansowe. Dodaje nam to też takiej rywalizacji między sobą, która czasami jest całkiem zabawna.

- No dobrze, to jakie są plusy i minusy pracy w GetHelp.pl? Jaką macie opinie o GetHelp.pl?

Darek: Dużym plusem pracy tutaj jest fakt, że często wygrywam. Zrozumienie i poznanie każdej obiekcji Klienta, pokazanie, że gwarancja jest potrzebna i działa to dla mnie sukces, który mobilizuje mnie do działania. No i oczywistym plusem są imprezy firmowe. Najlepsze są te weekendowe i oczywiście bez osób towarzyszących hehe, wtedy poznajemy siebie z innej strony i spędzamy ze sobą cały weekend co naprawdę pozwala nam się super zgrać.  Nie do końca minusem, ale czymś co sprawia największą trudność w pracy w GetHelp.pl to jest zrozumienie Klienta.

Marta: Praca w GetHelp.pl sprawia mi dużą radość i przynosi wiele satysfakcji. Plusem jest na pewno świetna atmosfera w biurze, dobry kontakt z kadrą zarządzającą, firmowe wyjazdy integracyjne oraz pyszna kawa. Cenię sobie wolny czas, więc praca od poniedziałku do piątku jest dla mnie dużym plusem. Jedynym minusem jaki do tej pory zauważam, jest to, że ze względu na brak prawa jazdy, nie mogę odwiedzać swoich Klientów.

- To już na zakończenie. Polecilibyście pracę w GetHelp.pl swojemu przyjacielowi?

Darek: W GetHelp.pl tak, ale w moim zespole nie! Każda nowa osoba to dla mnie konkurencja a chyba ciężko byłby mi rywalizować z moim przyjacielem. Na szczęście w GetHelp.pl są inne działy, które się prężnie rozwijają.

Marta: Z czystym sumieniem mogę polecić pracę w firmie GetHelp.pl swojemu przyjacielowi. Trafiłam tutaj na wspaniałych ludzi, na których mogę liczyć, nie tylko w sprawach służbowych. Czuję się ważną częścią zespołu. Nie ma problemów z wynagrodzeniem, a przecież po to pracujemy. Firma jest rozwojowa i myślę, że warto brać udział w tworzeniu rynku gwarancji na samochody używane w Polsce.

- Bardzo Wam dziękuję za szczere odpowiedzi i poświęcony czas.

Darek: To my dziękujemy, ze zostaliśmy #wyłapanymi.

No cóż mogę więcej powiedzieć…jak sami widzicie każde stanowisko pracy w GetHelp.pl charakteryzuje się czymś innym. Jedno jest tutaj pewne. GetHelp.pl tworzą ludzie młodzi, którzy dążą do samodoskonalenia i na pewno nie spoczywają na laurach.

Nie zapominajmy, to oni zostali #wyłapani spośród miliona ludzi, którzy tworzą coś wyjątkowego.
Tworzą GetHelp.pl!

A już wkrótce poznacie nasze niezawodne trio! Tak! To właśnie trzy dziewczyny, które obsługują ponad 10 000 awarii rocznie!


Przeczytaj również:
☞ Jest nas coraz więcej i więcej... aż 50% więcej
☞ Opinie GetHelp – okiem Przedstawiciela Handlowego
☞ Nasz pierwszy #wyłapany
 

 

Podziel się