Nie komplikujemy prostych rzeczy – jesteśmy po to by pomagać. Proces zgłoszenia i likwidacji awarii GetHelp.pl

Stało się – Twój samochód ma awarię i to akurat dzisiaj kiedy zaspałeś, a od rana masz ważne spotkanie. To normalne, że jesteś cały w nerwach. Chcesz teraz dostać się jak najszybciej do pracy a w między czasie zgłosić do GetHelp.pl usterkę. Ale pewnie cały proces jest trudny, skomplikowany. Nic bardziej mylnego. Wystarczy jeden telefon a my zajmiemy się już całą resztą.

Samochody się psują – i to nie jest żadną tajemnicą. Dokładnie to 52% kierowców zgłasza awarię w pierwszym roku od zakupu. Nawet jesteśmy w stanie powiedzieć, które marki psują się najczęściej. Więcej o tym możesz przeczytać w naszym artykule Wiemy, które samochody zepsują się jako pierwsze. Nawet regularne wymienianie wszystkich elementów ekspoloatacyjnych i dbanie o swój pojazd nie wyklucza prawdopodobieństwa usterki.

Gdy ona już nastąpi konieczne jest wykonanie szeregu czynnosci. Przyjmijmy najbardziej prawdopodobny scenariusz, że Twój pojazd jest unieruchomiony i nie jesteś w stanie samodzielnie dojechać do mechanika.

 

Opcja 1 – Gwarancja GetHelp.pl

Podczas zakupu samochodu zdecydowałeś się na Gwarancję GetHelp.pl bo wiedziałeś, że dzięki temu zyskasz ...

A Twój proces zgłoszenia i likwidacji awarii będzie wyglądał następująco:

  • Spokój – wystarczą 2 kliknięcia aby zgłosić awarię w naszej aplikacji mobilnej. I to wszystko dostępne 24/7. Zawsze kiedy potrzebujesz
  • Obsługę – 1254 holowniki czekają aby pomóc Tobie w każdej sytuacji. Pomoc przybędzie szybciej niż się tego spodziewasz
  • Pewność – nie musisz przejmować się kosztami naprawy. Rozliczamy się bezgotówkowo z warsztatem na podstawie faktury VAT
  • Wygodę – otrzymujesz od GetHelp.pl w ramach pakietu Gwarancji jeden z 1013 samochodów zastępczych na czas naprawy. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ

 

Proste? Takie ma być.

 

 

Opcja 2 – samodzielna eliminacja usterki

  • Pierwsze co trzeba zrobić to znalezienie lawety, która odholuje Twój samochód. Oczywiście firm oferujących takie usługi jest pełno. Możesz zadzwonić do pierwszej z brzegu i zaakceptować przedstawione warunki. Rozsądniejsze jednak byłoby skontaktowanie się z kilkoma firmami i porównanie stawek jakie oferują oraz ich dostępności.

  • Kolejną czynnością jest ustalenie warsztatu do jakiego dostarczysz samochód. Tak naprawdę powinno się to zrobić jeszcze przed znalezieniem lawety. W swoim mieście pewnie masz jakiegoś mechanika do którego zawsze się zgłaszasz. A co jeśli on akurat jest na urlopie lub ma odległe terminy. Konieczne jest wtedy znalezienie w internecie innego warsztatu. Najpierw sprawdzasz opinie o danym miejscu, dzwonisz z opisem usterki, weryfikujesz cenę jaką Ci zaproponuje. W optymistycznej wersji wystarcza 3 – 4 takie telefony aby znaleźć odpowiedni warsztat

  • Twoje auto trafiło nareszcie do mechanika. Teraz konieczne jest nadzorowanie naprawy. Często wyeliminowanie usterki trwa dłużej niż było to pierwotnie założone. Ty jesteś bez samochodu co zawsze utrudnia funkcjonowanie.

  • Okazuje się, że koszt naprawy jest wyższy niż zakładany, a u mechanika nie można płacić kartą. Musisz teraz szukać bankomatu bo chcesz w końcu odebrać auto.

  • W końcu po kilku dniach męczarni masz naprawiony samochód.

 

A wystarczyło tylko kupić Gwarancję GetHelp.pl, zrobić to wszystko dużo prościej i oszczędzić sobie tych wszystkich niepotrzebnych stresów.

 

Warto byś wiedział również o tym:

Należy wymieniać elementy eksploatacyjne
Co zrobić w przypadku awarii na drodze
Ile dodatkowo może kosztować samochód bez Gwarancji

Podziel się