Samochód zastępczy w ramach Gwarancji

Dobra Gwarancja na używany samochód to taka, która zapewnia nie tylko szeroki zakres napraw, ale także dodatkową obsługę najwyższej jakości. W ramach Gwarancji GetHelp.pl klientów obsługujemy całodobowo przez aplikację mobilną oraz tradycyjną infolinię, zapewniamy holowanie do kwoty 250 PLN, a także samochód zastępczy na czas naprawy. Czy dostanę samochód zastępczy? To jedno z pierwszych pytań, które zadaje większość klientów zgłaszających awarię swojego samochodu. To oczywiste, że w przypadku, kiedy ich samochód trafia do warsztatu niezbędny jest im inny środek komunikacji i tu z pomocą przychodzi GetHelp.pl.  

Auto zastępcze to podstawa Gwarancji Premium, która jest jedną z najczęściej wybieranych Gwarancji. Pamiętaj! Aż 31% Klientów poszukuje auta z Gwarancją. To właśnie dzięki Gwarancji Klient zyskuje bezpieczeństwo i pewność zakupu.

Zakres Gwarancji Premium

 

Gwarancja Premium swoim zakresem obejmuje również Gwarancje CLASSIC która posiada:

 

Gdzie Klient może odebrać samochód zastępczy? 

Sieć samochodów zastępczych dla Klientów GetHelp.pl liczy obecnie ponad 1013 pojazdów, które dostępne są w 74 lokalizacjach na terenie całego kraju. Obecnie są to nowe lub 3-4 letnie samochody klasy B, takie jak Hyundai i20, Toyota Yaris, Renault Clio, Seat Ibiza czy Citroen C3. 

W przypadku wystąpienia awarii, którą obsługuje GetHelp.pl organizacją całego procesu wynajmu samochodu zajmują się konsultanci Działu Obsługi Gwarancji, którzy dopełnią wszelkie formalności. 

Posiadasz własne auto zastępcze?  

Masz auto zastępcze na placu, które udostępniasz Klientowi? Dowiedz się jak dzięki współpracy z GetHelp.pl zyskać dodatkowy rabat oraz zdobyć budżet na oklejenie auta własnym projektem.  

Większy prestiż, wzrost sprzedaży i większa ilość zadowolonych Klientów - dzięki Gwarancji GetHelp.pl

 









Zobacz również:
☞ Wiosenny Katalog Nagród!
☞ Jak chronić się przed rękojmią? 
☞ Niezależnie co sprzedajesz mamy na to Gwarancje

Podziel się