Nie masz czasu na reklamacje? MAMY NA TO ROZWIĄZANIE!

 
Dzisiejsi Klienci są coraz bardziej roszczeniowi. Oczekują szybkiego rozwiązania problemu, zwrotu kosztów naprawy a do tego chcą swojego komfortu, czyli na przykład auta zastępczego na czas naprawy.
 
Ty jako sprzedawca masz wiele na głowie. Musisz zająć się sprowadzeniem samochodów, przygotowaniem do zakupu, opłatami, sprzedażą, pracownikami, życiem prywatnym... kiedy masz znaleźć czas na rozpatrzenie reklamacji?
 
 
 
Z pomocą przychodzi Ci GetHelp.pl! Nie wiesz, jak odpisać na pismo Klienta? Ile dni masz na rozpatrzenie reklamacji? Czy Klient ma prawo do zwrotu samochodu w ciągu 14 dni od zakupu? Odpowiedzi na te pytania otrzymasz w e-booku, który przygotowaliśmy dla sprzedawców aut! Ale to tylko 1/3 możliwych rozwiązań!
 
A co zrobić, jeśli dojdzie do sprawy sądowej? Jaką linię obrony przyjąć? Co możesz zrobić przed sprzedażą, aby zminimalizować ryzyko batalii sądowej z Klientem? Przygotowaliśmy dla komisów odpowiednie dokumenty, które możesz wykorzystać, aby z jednej strony - pokazać Klientowi, że niczego w aucie nie ukrywasz i jesteś po jego stronie, a z drugiej ochronić się przed bezpodstawnymi reklamacjami. Jak to zrobić? Odpowiedź poznasz w szkoleniu, które podpowiada jak nie tracić pieniędzy na reklamacjach.
 
Możesz też otrzymać ofertę Gwarancji nastawioną na Twój spokój. Ale warto, żebyś wiedział jak ona działa. Przygotowana oferta chroni ponad 70 elementów w samochodzie, co pozwoli Ci przerzucić odpowiedzialność na zewnętrzną firmę.
                                                                                                   

Czytaj więcej tutaj: 
 Jak chronić się przed rękojmią? 
 Jak zwiększyć liczbę Klientów?
☞ Niezależnie jakie auto sprzedajesz mamy na to Gwarancję.

                                                                                                          

 

Podziel się