GetHelp działa? Zobacz sam!

GetHelp.pl Gwarancje na Auta Używane - jesteśmy firmą gwarancyjną, która realizuje przedłużone Gwarancje na samochody sprzedawane przez naszych Partnerów. Pokrywamy koszty naprawy zgodnie z aktywowanym zakresem Gwarancji. Aby pokazać Wam, jak działa Gwarancja stowrzyliśmy sp...

4 sposoby, by sprzedawać auta szybciej i łatwiej

Świat obecnie zmienia się bardzo dynamicznie. Tempo tego rozwoju znajduje swe źródło między innymi w nowoczesnych technologiach oraz nowych kanałach komunikacji, np. mediach społecznościowych. Co ważne, z punktu widzenia biznesu opartego na sprzedaży, spada średnia wieku potencjalnego Klie...

Obsługa Klienta 2.0 Prawo rękojmi a Gwarancja

Specjalistyczna wiedza o rękojmi przyda się każdemu Sprzedawcy, którzy nie chcą korzystać z usług prawnika przy obsłudze reklamacji. To naturalne, ponieważ celem prawnika zawsze będzie doprowadzenie do sprawy sądowej, wszak właśnie wtedy wynagrodzenie adwokata rośnie wraz z kosztami sądowy...

Jak radzić sobie ze zmianami w rękojmi

Od 1 stycznia 2023 roku sprzedawcy samochodów muszą liczyć się z: ⦁ 2-letnim domniemaniem niezgodności towaru z umową ⦁ 8-letnim ryzykiem otrzymania reklamacji od Klienta ⦁ 14-dniowym terminem odpowiedzi na reklamację ⦁ Obowiązkiem odbioru samochodu od Klienta   ...

Sprzedaż samochodu zaczyna się od ogłoszenia

Zgodnie z raportami opublikowanymi w Internecie 50% Klientów, którzy kupują samochody używane pochodzi z portalu otomoto.pl. Niestety, z rozmów ze Sprzedawcami wiemy, że choć wielu z nich mają wykupione najbogatsze pakiety za duże pieniądze, to efekt sprzedażowy jest nie...

7 powodów do świętowania na 7 urodziny GetHelp.pl

Z wiekiem dzień urodzin przestaje być tylko okazją do zjedzenia kawałka tortu czy otrzymania wymarzonych prezentów. Człowiek w tym wyjątkowym dniu zastanawia się nad drogą, którą przebył i co jasne nad planami na kolejne lata. Podobnie dzieje się w przypadku przedsiębiorstw, choć są...

Kiedy Gwarancja zablokuje rękojmię?

Wielu Sprzedawców samochodów używanych chciałoby na zawszę uwolnić się od reklamacji. Ustawa o prawach konsumenta stawia przedsiębiorców w teoretycznie słabszej pozycji niż Konsumentów. W tym artykule przedstawimy proces obsługi Klientów, który pozwala na...

Czy rękojmia to problem?

1 stycznia zmieniły się przepisy o prawach konsumenta, w szczególności regulujące składanie reklamacji do Sprzedawców, a także ich prawa i obowiązki. Na przełomie roku odbyło się kilka szkoleń dotyczących nowych przepisów i temat ucichł. Czy to oznacza, że Sprzedawcy nie mają...

5 najważniejszych zmian w rękojmi w 2023 roku

Jak za pewne wiesz wraz z początkiem 2023 roku przepisy o rękojmi uległy znacznym zmianom. Co ważne większość z nich skutkuje zaostrzeniem obowiązujących do 2022 roku regulacji. W zaprezentowanym filmiku można zobaczyć w jaki sposób może potoczyć się rozmowa z Klientem. Pierwszym krokiem d...

Reklamacje i rękojmia? Dajemy gotowe odpowiedzi!

W ostatnich kilku miesiącach wraz z naszymi Partnerami Biznesowymi obserwujemy skokowy wzrost roszczeniowości Klientów. Dostajemy sygnały, że w ostatnim czasie Klienci coraz częściej przechodzą ze Sprzedawcami na oficjalną ścieżkę komunikacji. Zwykle zamiast  telefonu z intencją dogad...

Od 1 stycznia 2023 zmiany w przepisach. Rękojmia!

Od 1 stycznia 2023 roku zmiany w przepisach dotyczących rękojmi są bardzo trudne do zrozumienia. Co do zasady, przepisy dotyczące rękojmi służą ochronie konsumenta. Dają szersze uprawnienia kupującym, którzy w sporze są uprzywilejowani. Niestety wielu Sprzedawców nie jest świad...

GetHelp.pl w 2023 roku

Jakie zmiany czekają naszą branżę w 2023 roku? Jak się do nich przygotować?  Koniec roku to czas podsumowań. Przedsiębiorcy zastanawiają się nad trafnością podjętych przez cały rok decyzji oraz planami na kolejne miesiące. Z pewnością każdy zadaje sobie mnóstwo pytań dotyczących te...

Reklamacje są kierowane zawsze do Ciebie?

Chciałeś obejrzeć w spokoju Mistrzostwa Świata w wykonaniu polskich siatkarek, ale z tyłu głowy miałeś reklamacje od Klientów? Dowiedz się jak oszczędzać swój czas! W tym artykule przeczytasz ⦁ Jak przygotować się na zmiany dla komisów w 2023 roku? ⦁ Komu sprzedawać ...

Gwarancja z większym limitem za połowę ceny.

Na co dzień mierzysz się z trudnościami ze sprzedażą, malejącymi marżami i roszczeniowymi Klientami. Wiemy o tym i oferujemy Ci naszą pomoc!  W jaki sposób Gwarancja Premium Parts rozwiązuje Twoje problemy? 1) Zakres Gwarancji Premium otrzymujesz za 999 złotych brutto. Do t...

Zmiana warunków współpracy GetHelp.pl

Współczesny biznes związany ze sprzedażą samochodów używanych jest bardzo trudny. Marże utrzymują się na niezmiennym poziomie lub maleją, a roszczeniowość Klientów systematycznie rośnie. Często cały zarobek ze sprzedaży wydajesz na załatwienie reklamacji Klienta w efekci...

Nie masz czasu na reklamacje? MAMY NA TO ROZWIĄZANIE!

  Dzisiejsi Klienci są coraz bardziej roszczeniowi. Oczekują szybkiego rozwiązania problemu, zwrotu kosztów naprawy a do tego chcą swojego komfortu, czyli na przykład auta zastępczego na czas naprawy.   Ty jako sprzedawca masz wiele na głowie. Musisz zająć się sprowadzen...

DLACZEGO TRACISZ KLIENTÓW?

Każdy skuteczny sprzedawca wie, że jeśli jego sprzedaż się nie rozwija to tak naprawdę się cofa. Kiedy ostatni raz zadałeś sobie pytanie “Jak wykorzystuję potencjał swojej firmy?”. GetHelp.pl zorganizował dla Ciebie pomoc! W prosty sposób możesz odkryć drzemiące siły sprzedażow...

Wyklucz rękojmię na 22 sposoby!

Wszyscy sprzedawcy aut używanych spotykają się z tematem rękojmi. Należy pamiętać, że rękojmia to niezbywalne prawo kupującego, którego w żaden sposób nie można wyłączyć. Standardowo trwa 2 lata. W przypadku towarów używanych istnieje możliwość jej skrócenia do 1 roku ...

Wyklucz rękojmię na 22 sposoby!

Wszyscy sprzedawcy aut używanych spotykają się z tematem rękojmi. Należy pamiętać, że rękojmia to niezbywalne prawo kupującego, którego w żaden sposób nie można wyłączyć. Standardowo trwa 2 lata. W przypadku towarów używanych istnieje możliwość jej skrócenia do 1 roku ...

Wyklucz rękojmię na 22 sposoby!

Wszyscy sprzedawcy aut używanych spotykają się z tematem rękojmi. Należy pamiętać, że rękojmia to niezbywalne prawo kupującego, którego w żaden sposób nie można wyłączyć. Standardowo trwa 2 lata. W przypadku towarów używanych istnieje możliwość jej skrócenia do 1 roku ...

Wyklucz rękojmię na 22 sposoby!

Wszyscy sprzedawcy aut używanych na co dzień spotykają się z tematem rękojmi. Należy pamiętać, że rękojmia to niezbywalne prawo kupującego, którego w żaden sposób nie można wyłączyć. Standardowo trwa 2 lata. W przypadku towarów używanych istnieje...

Wyklucz rękojmię na 22 sposoby!

Wszyscy sprzedawcy aut używanych spotykają się z tematem rękojmi. Należy pamiętać, że rękojmia to niezbywalne prawo kupującego, którego w żaden sposób nie można wyłączyć. Standardowo trwa 2 lata. W przypadku towarów używanych istnieje możliwość jej skrócenia do 1 roku ...

Wyklucz rękojmię na 22 sposoby!

Wszyscy sprzedawcy aut używanych na co dzień spotykają się z tematem rękojmi. Należy pamiętać, że rękojmia to niezbywalne prawo kupującego, którego w żaden sposób nie można wyłączyć. Standardowo trwa 2 lata. W przypadku towarów używanych istnieje...

Rękojmia a Gwarancja? Wybór jest oczywisty

Zacznijmy od tego, co to rękojmia? Według definicji rękojmia jest to ustawowa, czasami obligatoryjna, odpowiedzialność Sprzedawcy na rzecz kupującego za wszelkiego rodzaju wady fizyczne oraz prawne sprzedanej rzeczy. Jest to jedna z możliwości składania reklamacji przez konsumenta. To tryb doc...

Twoja reklama w jeszcze niższej cenie.

W cyfrowej erze większość interakcji z klientem odbywa się za pomocą internetu. Ale nic nie zastąpi rozmowy z osobą, która ma określoną twarz, barwę głosu czy charakterystyczny ubiór. Dlatego tak ważne jest, aby zadbać o kluczowy punkt styku między sobą, a swoim kupującym, zar&oacut...

Materiał marketingowe dla naszych Dealerów

W ramach współpracy z GetHelp.pl każdy partner ma możliwość otrzymania dedykowanych materiałów marketingowych. Zaprojektowanych wspólnie z Tobą i stworzonych przez nasz dział marketingu.  Wszystkie poniższe materiały można: otrzymać w ramach współpracy mi...

Poznajmy kluczowe słowa w dotarciu do innych.

Dzień dobry Dziękuję Przepraszam Dobrze znamy te słowa prawda? Przychodzą nam naturalnie w codziennych sytuacjach - gdy spotykamy sąsiada, gdy wchodzimy do lokalnego sklepu, kiedy druga połówka zrobiła nam śniadanie. Co najważniejsze, czujemy się lepiej dostając odpowiedź zwrotn...

Wykorzystaj potęgę internetu w swoim biznesie.

Czy w dobie internetu jeszcze można się łudzić, że recenzje i opinie klientów są mało znaczące? Odpowiedź jest jednoznaczna. Statystyki mówią, że 90% Polaków chce płacić więcej za dobrej jakości usługi i towary. CO ZA POTENCJAŁ!!! Czy jesteś w stanie go wykorzystać? GetHelp.p...

Reklamacje i skargi

Reklamacja to szansa na jeszcze jedną rozmowę z Klientem i na wartościową relację Każda reklamacja lub wyrażone niezadowolenie, są lepsze niż brak jakiejkolwiek informacji i natychmiastowa ucieczka Klienta do konkurencji. W radzeniu sobie z takimi sytuacjami, niezbędne jest właściwe przygotowa...

Wyprzedź 98% konkurencji!

Panująca obecnie sytuacja związana z Covidem, wyznaczyła nowy tor funkcjonowania dla większości lepiej czy gorzej prosperujących firm. Przedsiębiorcy wychodzą z siebie, aby podnieść swój biznes z miesięcy zmniejszonego ruchu.  Pogorszeniu uległy sprzedaż aut i obroty . Na razie trudno...

Samokształcenie

Jakość naszej pracy nie opiera się tylko na materiałach firmowych. Ale również na naszym zaangażowaniu, chęci posiadania wszelakich informacji pomagających się nam rozwijać i pomnażać nasze wyniki. Abyśmy byli najlepsi, to wciąż musimy się dokształcać i zapewne większość z nas robi to w do...

Sprzedaż to liczby

Czy Zbigniew Bródka był 10-krotnie lepszy lub szybszy od współzawodników? Czy był 10-krotnie sprawniejszy w poszczególnych umiejętnościach? NIE. Wygrał o 0,003 s. I właśnie ta mała różnica w szybkości przełożyła się na różnicę 1000% w łącznej kwocie wygra...

Jak radzić sobie z blokadami w sprzedaży?

Typy blokad 1. Bezkrytycznie przyjmujemy obiekcje Klienta, np. nie chce on płacić za Gwarancję, konkurencja ma lepszą ofertę, nasza oferta jest za droga itp. i „zaśmiecamy” sobie nimi głowę. Potem te śmieci wozimy razem z nami, przyjmując negatywną opinie o naszych produktach. Bard...

Dłuższa ochrona - ta sama cena - ZAPISZ SIĘ

W dzisiejszym świecie nie chodzi tylko o sprzedanie produktu, ale również o jakościową obsługę klienta. Szeroka konkurencja i tysiące wiadomości przyswajanych każdego dnia, sprawiają, że wyróżnienie swojego biznesu na rynku staje się coraz trudniejsze. Co więcej, profil biernego kon...

To my płacimy za Twoją Gwarancję - ZAPISZ SIĘ

W dzisiejszym świecie nie chodzi tylko o sprzedanie produktu, ale również o jakościową obsługę klienta. Szeroka konkurencja i tysiące wiadomości przyswajanych każdego dnia, sprawiają, że wyróżnienie swojego biznesu na rynku staje się coraz trudniejsze. Co więcej, profil biernego kon...

Oferta GetHelp.pl - bezpieczeństwo i wygoda

Nawet najlepszy specjalista nie może na 100% przewidzieć tego co będzie się działo z samochodem po jego sprzedaży. Awarie się zdarzają i to normalna sprawa, ale Klienci są coraz bardziej roszczeniowi. Ich obsługa,  jest coraz trudniejsza a „podpowiedzi” prawników o 24 mies...

Oferta GetHelp.pl - marketing i wizerunek

Czasy, w których biznes opierał się na prostej zasadzie taniej kupić – drożej sprzedaż minęły bezpowrotnie. Dzisiaj o sukcesie nie decyduje już tylko cena sprzedawanych samochodów ani nawet ich parametry takie jak przebieg czy rok produkcji. Przy olbrzymiej różnicy cen,...

Oferta GetHelp.pl - dodatkowy zysk

Każda firma prowadzona jest po to, żeby przynosić zyski. Niestety w dzisiejszych czasach coraz trudniej zarobić na samej sprzedaży samochodów, ponieważ marże systematycznie maleją, a koszty prowadzenie firmy stale rosną. Obniżanie ceny podczas negocjacji z Klientem powoduje, że zarabiasz j...

Oferta GetHelp.pl

Większa sprzedaż W czasach rosnących wymagań kupujących, którzy oczekują coraz więcej za coraz niższą cenę, każdy szczegół oferty jest bardzo ważny. Nigdy tak naprawdę nie wiemy, co zadecyduje o tym, że kupujący zwróci uwagę na konkretną ofertę. Oczywiście znaczenie nada...

Oferta GetHelp.pl - większa sprzedaż

W czasach rosnących wymagań kupujących, którzy oczekują coraz więcej za coraz niższą cenę, każdy szczegół oferty jest bardzo ważny. Nigdy tak naprawdę nie wiemy, co zadecyduje o tym, że kupujący zwróci uwagę na konkretną ofertę. Oczywiście znaczenie nadal ma sam towar, ale ci...

5 zasad jak kupić dobre auto używane

  BLISKO DOMU Samochodu używanego najlepiej szukać w najbliższej nam okolicy. Dzięki temu mamy większe szanse na to, że ktoś z naszych bliskich lub znajomych zna sprzedawcę. Bliska odległość daje nam również możliwość sprawdzenia samochodu u naszego zaufanego mechanik...