Czy inne Gwarancje to potrafią?

31% klientów poszukuje samochodu z dodatkową Gwarancją, ponieważ wie, że jest to dla nich dodatkowe zabezpieczenie i przede wszystkim spokój. Jednak należy mieć świadomość, że Gwarancja Gwarancji jest nierówna. Warto wiedzieć, która firma nawet w trudnych czasach jest zawsze gotowa nieść pomoc.


Każda firma jest inna, nawet jeśli na pierwszy rzut oka sprzedaje „ten sam produkt”. Powinniśmy być tego świadomi jako klienci, ale również jako sprzedający lub współpracujący z taką firmą. Zwłaszcza jeśli mówimy o produktach, które na naszym rynku dopiero zyskują na popularności. Dobrym przykładem są tutaj Gwarancje na samochody używane. Wielu dealerów o nich „coś słyszała”. Jedni mają o nich dobre, inni trochę gorsze zdanie. Trzeba wziąć jednak pod uwagę, że analizowanie produktu, którym są gwarancje to jedno, ale w pierwszej kolejności powinno się sprawdzić firmę, która je oferuje.

Jeśli coś zyskuje na popularności (produkt, usługa, itp.) to szybko znajdują się „naśladowcy”, którzy oferują na pierwszy rzut oka to samo. Często jest jednak tak, że jakość jaką oferują znacząco odstaje od pierwowzoru. Tak też jest w przypadku Gwarancji. Nawet jeśli zakres ochrony samochodu jest taki sam to sposób i jakość rozwiązania awarii może być diametralnie inna. Chcąc wybrać najlepszą firmę do współpracy powinniśmy sobie odpowiedzieć na kilka pytań.

 

Proponowana oferta

Jest to jednocześnie pierwsza i ostatnia rzecz, na którą powinniśmy zwrócić uwagę. Oferta jest tylko albo aż produktem a przede wszystkim powinno się patrzeć na usługę, która jest do niego oferowana. Warto również zwrócić uwagę na ewentualne wyłączenia i drobne druczki. To w końcu klient, który ostatecznie będzie użytkował tę Gwarancję ma być zadowolony.

Dostępność dla partnerów i klientów

Rzecz, która dla nas powinna być priorytetowa. Jeśli współpracujemy z firmą zewnętrzną to chcemy móc do niej zadzwonić zawsze jak mamy tylko problem. A te często są uzależnione od tego, kiedy klienci do nas przyjdą. Czasami jest to sobota, niedziela albo godziny wieczorne. Prowadząc biznes powinniśmy być zawsze gotowi i tego samego oczekujemy od firmy Gwarancyjnej. GetHelp.pl jako jedyna ma infolinię dla klientów oraz dealerów czynną 24/7 nawet w weekendy i święta. Nigdy nie zostawimy Cię bez pomocy.

Gotowość do działania w każdych warunkach

Gdy sytuacja na rynku jest stabilna to praktycznie każda firma działa sprawnie.  Całość wygląda diametralnie inaczej, gdy coś się zaczyna dziać. Mówimy tu przeważnie o sytuacjach, na które nikt po prostu nie ma wpływu.  Dobrym przykładem jest obecna sytuacja z koronawirusem, który w wielu firmach sporo namieszał. Nadzwyczajna sytuacja zmusiła do podjęcia nadzwyczajnych działań. Nie oznacza to jednak, że nasze samochody z uwagi na koronawirusa przestały się psuć. Szansa na awarię jest nadal taka sama jak w każdym innym dniu. A przypomnijmy, że 52% samochodów ma usterkę w pierwszym roku od zakupu. Jak ona się już wydarzy to chcielibyśmy bez żadnych utrudnień skorzystać z Gwarancji.

W przeciwieństwie do konkurencji GetHelp.pl pomimo koronawirusa funkcjonuje tak jak każdego innego dnia. Załatwimy holowanie, umówimy warsztat na naprawę i rozliczymy się z nim bezgotówkowo a Ty możesz cieszyć się sprawnym samochodem.

​Opinie o firmie w internecie

Dowiemy się z nich zarówno jak klienci jak i partnerzy oceniają usługi oraz współpracę z firmą. Oczywiste jest to, że chętniej się wystawia negatywne opinię (przeważnie w nagłym przypływie złości). Pamiętajmy jednak, że nawet z takim klientem można a nawet warto się skontaktować i dopytać się o to co poszło nie tak. Często w wyniku zwykłej rozmowy i pomocy jesteśmy w stanie udowodnić klientowi, że jednak jesteśmy w stanie mu pomóc i spełnić jego oczekiwania. W podziękowaniu negatywna opinia może się zmienić w pozytywną. Jeśli więc widzisz, że firma ma kilkaset pozytywnych opinii a jej średnia ocena jest wysoka (co najmniej 4,7) to znaczy, że wszystko po prostu działa tak jak powinno. Warto więc nie tylko sprawdzać opinię, ale również je pisać, ponieważ może to właśnie nasza zachęci kogoś do skorzystania z jej usług.

GetHelp.pl jako jedyna firma gwarancyjna w Polsce ma włączone opinie zarówno w serwisie Google jak i Facebook.  Ocena 4,9 jest dowodem tego, że nasze Gwarancje działają a zarówno klienci jak i partnerzy są zadowoleni z jakości, którą oferujemy

Zaufaj więc największej firmie gwarancyjnej w Polsce, której niestraszna żadna sytuacja.

Czy wiesz, że:

☞ 31% klientów masz na wyciągnięcie ręki
☞ Wiemy, które samochody zepsują się jako pierwsze
☞ Nie komplikujemy prostych rzeczy

Podziel się