Wyprzedź 98% konkurencji!

Panująca obecnie sytuacja związana z Covidem, wyznaczyła nowy tor funkcjonowania dla większości lepiej czy gorzej prosperujących firm. Przedsiębiorcy wychodzą z siebie, aby podnieść swój biznes z miesięcy zmniejszonego ruchu.  Pogorszeniu uległy sprzedaż aut i obroty . Na razie trudno stwierdzić, kiedy sytuacja realnie się poprawi, a warunki do pomnażania zysków będą wystarczająco stabilne. Działanie w takich okolicznościach nie jest łatwe, ale wprowadzenie odpowiednich działań znacząco może zwiększyć poziom przychodów. Kryzys spowodowany koronawirusem radykalnie zmienił zachowania konsumenckie. Klienci nie są tak chętni do opuszczania swoich domów i narażania się na kontakt z obcymi osobami. W tym celu, np. ze środków komunikacji publicznej przesiadają się na samochody czy zamieniają mniejsze auto na takie, które zmieści więcej osób, co jest super okazją do sprzedania samochodu używanego. Jak sprawić, żeby Klient wybrał właśnie Twoje auto spośród tysięcy alternatyw? Daj mu coś, czego nie ma nikt inny, co będzie stanowiło wartość dodaną do Twojego auta. W tych trudnych czasach, każdy jeden sprzedany samochód ma znaczenie i może przeważyć o przyszłości Twojego interesu.

Pomimo, że zachowania kupujących uległy zmianie, ich oczekiwania zwiększają się. Klienci mimo coraz bardziej rosnących wymagań dotyczących obsługi czy jakości samochodów, nadal oczekują najniższej ceny. Oprócz dostania auta dokładnie takiego, za jaki płacą, szukają poczucia wyjątkowości i dobrego traktowania. Doceniają, kiedy ktoś pomyśli za nich jak dodatkowo zadbać o auto i wyjście z taką inicjatywą może się opłacać. Warto pamiętać, że coraz bardziej roszczeniowi konsumenci – niezależnie od wieku, specjalizują się w wyszukiwaniu informacji na temat określonego punktu sprzedaży samochodów lub danego auta używanego, np. forda mondeo . Dlatego oprócz wystawiania aut na sprzedaż, wszyscy przedsiębiorcy powinni dbać o wizerunek swojej firmy, dobre opinie i polecenia od kupujących. Jest to szczególnie ważne w branży  samochodów używanych. Między innymi, dzięki temu, że GetHelp.pl szczyci się najwyższą oceną na Google i Facebook – 4,9 gwiazdki, klienci dużo chętniej kupują samochody z Gwarancją Gethelp.pl.

Świadomość konsumentów rośnie z roku na rok, coraz więcej osób planuje przeznaczyć większą sumę pieniędzy na bezpieczny zakup pojazdu, np. poprzez sprawdzanie aut na stacjach diagnostycznych. Jeżeli Klient nie jest przekonany do zakupu Twojego samochodu, to gwarancja będzie asem w rękawie zaspokajając obawy niepewnego nabywcy. Jest ona dodatkowym uprawnieniem kupującego, chroniącym przed wysokimi kosztami napraw, które związane są z usterkami mogącymi pojawić się po zakupie. Nawet najlepszy specjalista nie ma zdolności przewidywania przyszłości, dlatego nie można powiedzieć w 100%, że w przeciągu następnego miesiąca czy roku się nie zepsuje. Za to z gwarancją GetHelp.pl masz 100% pewności, że o naprawę samochodu nie musisz się przejmować, wystarczy jeden telefon Klienta do GetHelp.pl

Przed pandemią wszyscy byli przyzwyczajeni do szerokiej dostępności dóbr i usług, wymiany jednych samochodów na drugie w mgnieniu oka. Zamiast odkładania oszczędności, dokładnego i dociekliwego przemyślenia każdego zakupu, bardziej popularne było spontaniczne wydawanie pieniędzy pod wpływem impulsu. Obecnie, ludzie zaczynają podchodzić bardziej rozważnie do nabywania aut, nieważne czy to jest miejski opel corsa czy skłaniają się w stronę opla insignia. Już przed lockdownem zakup samochodu używanego był poważną decyzją, a w obecnej sytuacji każdy myśli 3 razy bardziej na co wydać pieniądze . Takich wyborów nie podejmuje się natychmiastowo. Jeśli Twój klient ma wątpliwości, zaproponuj mu gwarancję, która może przyspieszyć jego decyzję o zakupie.

Gwarancja zapewnia dodatkowe poczucie bezpieczeństwa, zarówno dla Twojego Klienta, jak i dla Ciebie. Dlatego, sprzedawcy samochodów używanych coraz chętniej wchodzą we współpracę z firmami gwarancyjnymi i wyróżniają się dopasowaną ofertą dla aż 42% dodatkowych Klientów.

W 2020 roku, aż 764 nowych sprzedawców podpisało z nami umowę. Dzięki temu, 2021 rok zaczynamy z blisko 3000 pulą Partnerów Biznesowych (i nie zamierzamy na tym poprzestać). Dowodem, że zyskasz na współpracy z GetHelp.pl jest to, że dwa najlepsze dni pod względem sprzedaży przypadły na ostatnią promocję Black Friday (27-28.11) dzięki której każda roczna gwarancja była automatycznie przedłużana na koszt GetHelp.pl do 24 miesięcy. Dzięki temu Klienci mieli jeszcze dłuższą ochronę, a sprzedawcy jeszcze większy spokój. To pokazuje, że dodatkowe rozwiązania, które możesz zawrzeć w swojej ofercie, w tym gwarancje Gethelp.pl, wesprą Twoją sprzedaż i przyciągną nowych Klientów. Podpisz z nami umowę i zacznij sprzedawać samochody używane z gwarancją GetHelp.pl, wystarczy jeden telefon - 736-300-707. Czekamy na Ciebie.

 

Zobacz również:
 Niezależnie co sprzedajesz mamy na to Gwarancje
☞ Gwarancja jest lepsza od rękojmi
 Inni za to płacą, a Ty masz to za darmo

Podziel się