Brak czasu? Znamy ten problem. Przyspieszamy i ułatwiamy proces obsługi Gwarancji.

 

Dzisiejszy świat zmusza nas do szalonej gonitwy. Często nie znajdujemy czasu dla rodziny czy swoich pasji. Jednocześnie uczestniczymy w wielu procesach, które pochłaniają naszą energię i wymagają uwagi. W GetHelp.pl rozumiemy te wszystkie problemy i chcemy żeby korzystanie z naszych Gwarancji było przyjemnością.  

Z tego powodu opracowaliśmy nowy sposób obsługi, który maksymalnie skraca czas obsługi reklamacji z tytułu Gwarancji. Nowy proces nazywa się Easy Way i stawia na 3 główne wartości: 

1) swoboda - Klient ma możliwość zdiagnozować auto w wybranym przez siebie warsztacie.

2) szybkość - po wysłaniu zgłoszenia Klient błyskawicznie otrzymuje decyzję, a co za tym idzie wypłatę z tytułu Gwarancji.

3) wygoda - Klient nie odbiera mnóstwa telefonów. Proces przebiega automatycznie.

  

Zobacz również:
☞ Procedura zgłoszenia awarii 
Jak sprzedawać auta szybciej?
☞ Jakie auto używane kupić? Które modele są najmniej awaryjne?

Podziel się