Twoja reklama w jeszcze niższej cenie.

W cyfrowej erze większość interakcji z klientem odbywa się za pomocą internetu. Ale nic nie zastąpi rozmowy z osobą, która ma określoną twarz, barwę głosu czy charakterystyczny ubiór. Dlatego tak ważne jest, aby zadbać o kluczowy punkt styku między sobą, a swoim kupującym, zarówno na żywo, jak i online.

Z tego powodu, wyjątkowo powinno się dbać o atrakcyjne dla klientów materiały, m. in. ulotki, banery czy wizytówki. Jeśli chodzi o sprzedaż samochodów używanych płaszczyzny: internetowa i na żywo, się dopełniają i bardzo trudno polegać tylko na bezosobowej promocji samochodów w internecie lub jedynie na bezpośrednim kontakcie z kupującym, który może wybierać spośród wielu konkurencyjnych ofert.

Bez marketingu, sprzedaż zazwyczaj kończy się na jednorazowej transakcji, natomiast bez sprzedaży marketing jest robiony dla sztuki. Z tego względu, w biznesie powinno się uwzględniać ulepszanie obu tych płaszczyzn.

Jakie narzędzia w kontakcie na żywo działają?

  • Wizytówka

Innowacyjne rozwiązania online nie zastąpią wizytówki, która powinna być standardem dla każdego sprzedawcy samochodów. Wymiana informacji kontaktowych przez internet, tak jak jest wspomniane wyżej, jest bezosobowa. Oznacza to, że z takim klientem nawiązanie relacji korzystnej dla biznesu, będzie nieomal niemożliwe. Głównie dlatego, że kupujący nie angażuje się wystarczająco w rozmowę i nie używa swoich zmysłów (np. wzrok). Dla takiego klienta sprzedawca jest anonimowy, dodatkowo kupujący nie wyciąga żadnych wspomnień ze spotkania i nie ma znaczących skojarzeń (ani pozytywnych ani negatywnych).

Czy poleciłbyś kogoś dalej mając neutralne zdanie na temat tego sprzedawcy? Dzięki wizytówce ułatwiasz klientowi zapamiętanie Ciebie, a nie konkurencji.

Co więcej, w każdej chwili można spotkać potencjalnego klienta lub pozyskać znaczący kontakt. Zostawienie wizytówki i uścisk dłoni sprawią, że zostaniesz dobrze zapamiętany. Co więcej, wszystkie materiały reklamowe, od wizytówek, banerów, roll-up, ulotek po stronę internetową, powinny być spójne wizualnie. Określony wizerunek pomaga skojarzyć daną firmę, nieważne gdzie klient natrafi na reklamę. 


 

  • Banery, słupki, roll-upy, teczki

Wszystko, co pomoże skojarzyć miejsce, w którym sprzedajesz samochody, ma znaczenie. Elementy przykuwające wzrok osób przejeżdżających lub przechodzących są bardzo ważne. Nawet jeśli pierwszy czy drugi raz te osoby nie zwrócą uwagi, to widząc baner 10 raz na pewno już zarejestrują w głowach, że w danym miejscu sprzedaje się samochody. Zatem jeśli ich znajomy wspomni o chęci zakupu samochodu, to przypomną sobie, że ‘niedaleko znajduje się taki biznes’.

Dodatkowo, im klient ma przyjemniejszą drogę zakupu, czyli na przykład z łatwością trafia do Twojego punktu sprzedaży, tym milsze i bardziej pozytywne wspomnienia się w nim utrwalą. Kupujący będzie bardziej chętny, żeby Cię polecić.

Jak widać, marketing i sprzedaż są płynnymi dziedzinami, dlatego warto w nie inwestować. Odpowiednie ich integrowanie zaprocentuje długofalową sprzedażą i szeroką świadomością o Twoim biznesie.


Teraz już wiesz, dlaczego warto jest zadbać o dobre materiały marketingowe. Przygotowaliśmy promocję cenową na materiały widoczne poniżej. Trwa ona do końca tygodnia i w tym czasie ilość nagród do wybrania jest nieograniczona. Aby skorzystać z promocji, uzupełnij poniższe pola i wkrótce materiały znajdą się u Ciebie. Promocja trwa od 2.03 do 9.03, czas ucieka!

 

.

.

Podziel się