Aż 7 % aut wymaga holowania w ciągu 1 miesiąca od zakupu!

Kupno auta używanego zawsze wiąże się z dużym ryzykiem. Wiadomo, że każdy chce kupić dobre auto i cieszyć się z przyjemnej jazdy. Z tego powodu auto jest sprawdzane na różne sposoby: jedni  jeżdżą  do warsztatu i  na przegląd, inni wykonują jazdę próbną. Często po zakup zabiera się  znajomego mechanika, by „rzucił oko” na auto. Jednak nigdy nie mamy pewności czy auto się nie popsuje, dlatego warto kupic samochód z gwarancją GetHelp.pl. 

Statystki  GetHelp.pl potwierdzają, że aż 7 % samochodów w ciągu miesiąca po zakupie potrzebuje holowania. W związku z tym warto kupić samochód u zaufanego sprzedawcy, który ma w swojej ofercie auta z gwarancją GetHelp.pl.  W każdym pakiecie gwarancji Klienci GetHelp.pl mają zapewniony dostęp do aplikacji mobilnej i  holowanie do najbliższego warsztatu, jeżeli nie uda się urochmić pojazdu na drodze. Posiadając pakiet gwarancji GetHelp.pl nie zostaniesz sam, gdy wystąpi awaria – GetHelp.pl zawsze Ci pomoże! smiley

Według opinii GetHelp.pl awarie występujące w pierwszym miesiącu są drobnymi usterkami. Zazwyczaj udaje się je naprawić na drodze lub po krótkiej wizycie w warsztacie. Należą do nich:

  • układ zapłonowy,
  • rozrusznik,
  • alternator,
  • akumulator,
  • błędy komputera,
  • układ chłodzenia,  
  • elektronika skrzyni biegów,
  • układ hamulcowy np. zablokowanie hamulca ręcznego  lub zaciski hamulcowe,
  • wycieki płynów eksploatacyjnych,  
  • awarie układu paliwowego

 

Poważniejsze awarie np. wewnętrznych uszkodzeń silnika, skrzyni biegów wtryskiwaczy lub turbosprężarki zdarzają się w pierwszym miesiącu niezwykle rzadko co świadczy o wysokiej jakości samochodów sprzedawanych z gwarancją GetHelp.pl. Warto zabezpiczyć się w pakiet na dłuższy okres niż miesiąc by mieć zapewnioną dłuższą ochronę.

 

Czytaj dalej:

☞ Jak Klienci GetHelp.pl zgłaszają awarie?

☞ Gwarancja Start – przyjrzyjmy się bliżej.

☞ Samochód zastępczy – jedna z opcji Gwarancji GetHelp.pl

Podziel się