Samochód zastępczy – jedna z opcji Gwarancji GetHelp.pl

Samochód zastępczy – jedna z opcji Gwarancji GetHelp.pl

 

  • Największa sieć odbioru w Polsce – już 74 lokalizacje
  • Największa ilość samochodów zastępczych – 512
  • Bezpłatnie na okres 5 dni

 

Czy dostanę samochód zastępczy na czas naprawy?

To jedno z pierwszych pytań, które zadaje większość osób zgłaszających awarię swojego samochodu. To oczywiste, że w przypadku, kiedy Nasz samochód trafia do warsztatu niezbędny jest Nam inny środek komunikacji.

Odpowiadamy więc na najczęściej zadawane pytania dotyczące jednej z opcji Gwarancji GetHelp.pl – Samochód zastępczy na czas naprawy.

Kiedy można skorzystać z samochodu zastępczego?

Samochód zastępczy to jedna z opcji gwarancji, na którą decyduje się większość Klientów. Wystarczy więc kupić samochód z gwarancją GetHelp.pl która ma aktywną opcję – auto zastępcze. Przykładem takiej gwarancji jest oferta Premium Plus.

W ramach realizacji gwarancji pojazdy zastępcze udostępniane są bezpłatnie na okres do 5 dni, po zakwalifikowaniu samochodu do naprawy gwarancyjnej z wyłączeniem okresu przeznaczonego na czas oczekiwania na diagnozę usterki. Wyjątkiem jest tutaj gwarancja Master w ramach której samochód udostępniany jest już w chwili awarii pojazdu również na czas diagnostyki usterki.

Czy można „rozszerzyć” zakres gwarancji o samochód zastępczy?

Oczywiście, że tak! Każdy Klient, który dokona zakupu samochodu z gwarancją ma możliwość rozszerzenia zakresu gwarancji. Można tego dokonać w terminie 7 dni od zakupu pojazdu kontaktując się bezpośrednio z infolinią GetHelp.pl.Rozszerzenie gwarancji to nie tylko samochód zastępczy, ale również opcje dodatkowe takie kolejne podzespoły pojazdu np. wtryskiwacze, DPF, czy turbosprężarka. Kolejną możliwością jest dopasowanie zakresu gwarancji do własnych indywidualnych potrzeb np. zwiększenia limitów napraw lub skorzystania z opcji napraw ASO.

Gdzie można odebrać samochód zastępczy i czy na pewno będzie dostępny?

Sieć samochodów zastępczych dla Klientów GetHelp.pl liczy obecnie ponad 500 pojazdów, które dostępne są w 74 lokalizacjach na terenie całego kraju. Obecnie są to to nowe lub 3-4 letnie samochody klasy B takie jak Hyundai i20, Toyota Yaris, Renault Clio, Seat Ibiza czy Citroen C3.

W przypadku wystąpienia awarii, którą obsługuje GetHelp.pl organizacją całego procesu zajmują się konsultanci Help Center, którzy załatwią wszelkie formalności. Po stronie Klienta pozostaje jedynie odbiór i zwrot samochodu.

Pojazdy dostępne są u wybranych Partnerów GetHelp.pl oraz sieci punktów współpracujących.

 

 

Czy trzeba płacić za samochód zastępczy?

Oczywiście nie. Do odbioru samochodu niezbędne jest ważne prawo jazdy i nie jest wymagana wpłata żadnej kaucji. Jedyne koszty jakie ponosi Klient to koszty paliwa. Ponad to Klienci GetHelp.pl mogą skorzystać z dodatkowych płatnych możliwości takich jak dostarczenie samochodu pod wskazany adres, przedłużenie okresu użytkowania auta zastępczego na preferencyjnych warunkach czy udostępnienie auta w godzinach nocnych i Święta. Przykładem może być czas Bożego Narodzenia 2018 roku, kiedy to Klienci GetHelp.pl Gwarancje na Auta Używane skorzystali z 24 aut zastępczych dzięki którym mogli ten wyjątkowy czas spędzić ze swoimi rodzinami.

 

Używany samochód? Tylko z gwarancją GetHelp.pl

 

Pliki do pobrania

Podziel się