Jak wyróżnić się ZA DARMO na tle konkurencji?

Obecnie na rynku jest coraz większa konkurencja a co za tym idzie walka o uwagę klienta jest dużo bardziej wymagająca niż jeszcze kilka lat temu. Nie wystarczy już mieć tylko dobrego towaru na sprzedaż, ale trzeba przede wszystkim być zauważalnym. Mimo stałego rozwoju sprzedaży w kierunku on-line to nadal tradycyjne formy reklamy są niezastąpione. Dobry baner potrafi zachęcić do odwiedzin więcej Klientów niż dużo droższa reklama w internecie. A najlepsze jest to, że taki baner możesz mieć całkowicie za darmo dzięki współpracy z GetHelp.pl

Dzięki GetHelp.pl zyskują nie tylko Klienci, którzy otrzymują pomoc w razie nagłej awarii, ale również sprzedawcy. Sprzedając samochody z Gwarancją, zyskujesz nie tylko spokój, bezpieczeństwo czy możliwość dodatkowego zarobku. Dla każdego Partnera GetHelp.pl przygotowane są różnorodne sposoby na wyróżnienie się od konkurencji. Jak wiadomo, w obecnych czasach o dużej sprzedaży nie decyduje tylko sprzedawany towar. Ważne jest również to, aby być przez Klientów zauważonym. Zaczynając od oznakowania placu, takiego jak baner reklamowy, słupki na ogrodzenie czy roll-up.  Poprzez materiały dla Klientów, takie jak wizytówki czy teczki firmowe. Kończąc na rzeczach związanych bezpośrednio ze sprzedażą samochodu, czyli dywanikach, tablicach suchościeralnych czy zawieszkach do kluczyków. Zapewnienie sobie wszystkich tych rzeczy wiąże się z dużymi kosztami. Dzięki GetHelp.pl możesz mieć to wszystko zupełnie ZA DARMO. Każdy materiał będzie oczywiście z Twoją indywidualną grafiką stworzoną przez nas specjalnie dla Ciebie

 

Rola profesjonalnego i spójnego wizerunku

Marketing ówcześnie stanowi najczęściej miks działalności internetowej i prowadzenie działań w prawdziwym życiu. Pomimo rozwoju zachwycających nowych strategii digital marketingowych oraz szerokich możliwości, które daje Internet i Media Społecznościowe, to taktyki marketingu tradycyjnego nadal królują w wielu branżach, w tym przy sprzedaży samochodów używanych. O docelowym zakupie pojazdu decyduje wiele, bardzo ważnych czynników. Poza tak oczywistymi jak kwestie związane z samym autem oraz jego stanem coraz więcej osób zwraca uwagę na to jak prezentuje się dany sprzedawca. Budowanie świadomości marki i prezentowanie się jako profesjonalny sprzedawca jest dla wielu klientów coraz ważniejsze.

Prowadząc działania marketingowe, warto odpowiedzieć sobie na następujące pytania – czy mój plac jest wystarczająco rozpoznawalny? Czy Klient jest w stanie dostrzec go z odległości? Czy wszystkie podstawowe informacje o mojej firmie są dostępne nawet poza godzinami otwarcia placu? Odpowiedzią na wszystkie powyższe pytania jest dobry duży baner. Dzięki temu, że sprzedajesz swoje samochody z Gwarancją GetHelp.pl, nie tylko dostaniesz taki baner całkowicie za darmo. Otrzymasz coś dużo cenniejszego. Otrzymasz wsparcie naszego działu marketingu już na etapie Tworzenia banneru. Razem ustalicie dokładny wymiar oraz najlepszą lokalizację, w jakiej taki baner będzie mógł zostać powieszony. Na tej podstawie zostanie opracowany indywidualny i profesjonalny projekt graficzny dopasowany do Twoich potrzeb. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twoja reklama będzie pasowała w 100% do potrzeb Twoich oraz Twoich Klientów.

Wszystkie działania marketingowe są ważne, lecz forma reklamy jest jednym z najistotniejszych czynników wpływających na sprzedaż, ponieważ często jest pierwszym punktem styczności Klienta z firmą. Ponadto, ludzie zawsze będą doceniali dobry plakat lub baner, świadczą one o tym, że marka poważnie podchodzi do swoich Klientów, dba o ich uwagę i reprezentuje profesjonalizm. W takim razie, w co warto zainwestować, aby koszty reklamy zwracały się w postaci zwiększonej sprzedaży?

 

Komunikacja wizualna

Wizualne komunikowanie marki, to strategia, która niezmiennie daje bardzo dobre efekty. Jest najprostszym i najszybszym sposobem, aby przekazać najważniejsze wiadomości konsumentom. O czym mowa? Na przykład o wspominanych wyżej plakatach, banerach reklamowych na ścianach budynków, ulotkach, które potencjalny klient może fizycznie wziąć do ręki. Taka forma zakomunikowania przekazu dodaje mu skuteczności. Obecność firmy w przestrzeni publicznej nie ma prawa nie zadziałać.

 

Ulotki i banery – niezniszczalna forma promocji

Pomimo rozwoju aplikacji mobilnych, gdzie można zbierać punkty, uzyskiwać zniżki czy tworzyć własne listy produktów, papierowe ulotki absolutnie nie tracą na wartości, szczególnie dla Klientów nieznających się na przykład dobrze na technologiach czy takich, którzy chcą mieć natychmiastowe informacje zgromadzone w jednym miejscu. Wzięcie ulotki do ręki jest dużo szybsze niż pobranie i nauczenie się danej aplikacji. Jeśli trzeba ogłosić promocję czy nową ofertę, wciąż wybierana jest ta bezpośrednia forma podania informacji Klientowi. Treść na papierze jest dużo łatwiej przyswajana przez nas. Następnym argumentem jest kontakt bezpośredni z ulotką i pośredni z banerem.  Potencjalny Klient bardziej docenia to, czego może dotknąć, poznać fakturę, zobaczyć na żywo, poczuć. Produkty materialne są ponadto bardziej dostępne oraz biorąc pod uwagę psychologiczny punkt widzenia, wpływają na ludzką podświadomość, co sprawia, że doznane wrażenia kodują się mózgach ludzi automatycznie. Ulotkę też łatwo można przekazać znajomemu czy zachować ją i mieć w pogotowiu. W GetHelp.pl każdy sprzedawca ma możliwość posiadania swoich indywidualnych ulotek. Może na nich znaleźć się Twoje logo wraz z danymi teleadresowymi. Całość zostanie zaprojektowana indywidualnie dla Ciebie.

Rola banerów wpływa na doświadczenie zakupowe konsumenta. Sprzedawca przestaje być incognito, nie jest pozbawiony własnej tożsamości, która wiąże się z komunikacją wizerunkową marki. Co więcej, baner stanowi dużą powierzchnię reklamową, zazwyczaj jest to kilka metrów. Odbiorcy widzą go z oddali, co daje szerokie możliwości zadruku. Sukcesywnie można na niego nanieść dużą liczbę szczegółów ważnych dla firmy bez tracenia na jakości obrazu. Należy pamiętać, że większość ludzi to wzrokowcy, dlatego efektowny komunikat graficzny niezawodnie spełni swoje zadanie. Baner reklamowy może mieć również funkcję nawigatora. Osoby działające w branży turystycznej chętnie umieszczają na banerach zdjęcia swoich obiektów. Dzięki czemu, konsumenci od razu są w stanie zauważyć to, co właściciele hoteli czy resortów mają najlepsze, a odbiorcy reklamy będą pamiętać wygląd budynku – w podświadomości najmocniej kodują się obrazy. Co za tym idzie, klienci łatwiej odnajdą budynek, dojeżdżając na miejsce. Jeśli reklama ma wielką powierzchnię, to jest na niej wystarczająco dużo miejsca na umieszczenie mapki dojazdu do danego miejsca.

 

Dobra lokalizacja to klucz do sukcesu

Ulotki powinny znajdować się w każdym miejscu, które kojarzy się z daną działalnością, branżą. Oprócz inwestycji w projekt i jego wykonanie warto przemyśleć i zainwestować także w lokalizację baneru. Ma fundamentalne znaczenie dla ilości osób, które zobaczą reklamę określonego komisu. Dobrymi miejscami będą miejsca często uczęszczane przez ludzi, np. skrzyżowanie głównych ulic czy międzymiastowe drogi ekspresowe. Należy uwzględnić również miejsca, w których mogą być potencjalni klienci. Co więcej, opłacalnie jest wybierać punkty wymuszające choćby krótkiego zatrzymanie wzroku na banerze, jak przystanki komunikacji miejskiej czy pobocza w sąsiedztwie sygnalizacji świetlnej. Wtedy reklama danej firmy będzie zauważona przez setki osób, a wiele z nich z pewnością odczyta go kilkakrotnie, przez co treść komunikatu utrwali się w ich pamięci.

Pamiętaj, że baner wcale nie musi wisieć bezpośrednio na płocie Twoje salonu. Warto w swoim mieście znaleźć jakieś atrakcyjne miejsce do powieszenia swojej reklamy. Często wystarczy dogadać się z właścicielem posesji, a dzięki takiej formie reklamy zyskasz dużą ilość nowych Klientów i każdy będzie wiedział, że sprzedajesz samochody. A co za tym idzie, jak ktoś będzie poszukiwał dla siebie nowego auta, to w pierwszej kolejności uda się właśnie do Ciebie (chociaż z czystej ciekawości).

Materiały marketingowe muszą być oczywiście przygotowane w profesjonalny sposób reprezentujący jakość. Są najprostszym środkiem przekazu pomiędzy biznesem a konsumentem. Dlatego, trzeba zadbać, aby znalazły się w miejscu działalności i reprezentowały ją. Jeśli jednak nie chcesz się przejmować wszystkimi tymi aspektami, wystarczy jeden telefon do GetHelp.pl, a my zajmiemy się wszystkim za Ciebie tak, abyś mógł skupić się na prowadzeniu swojego biznesu.

Podziel się