Zacznijmy od początku... Czym jest gwarancja? Warto mieć gwarancję na samochód używany? Czy gwarancja jest na wszystko?

To pytania, które same przychodzą do głowy zawsze, gdy planujemy kupić używany samochód lub nawiązać współpracę. Tym bardziej że dodatkowa gwarancja na używany samochód nadal jest w Polsce nowością i często mylona jest z rękojmią za wady rzeczy. 

Gwarancja według obowiązującego w Polsce prawa (art. 577 § 1 i 5771 Kodeksu cywilnego) jest to „dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości towaru złożone przez przedsiębiorcę, czyli gwaranta.” Gwarantem w Polsce może być: sprzedawca, producent lub dystrybutor a GetHelp.pl realizuje gwarancje, której udzielają takie podmioty. Dlatego też gwarancji nie można „wykupić” bezpośrednio w GetHelp.pl ani nie może jej udzielić osoba prywatna sprzedająca swój pojazd. 

Jakie są warunki gwarancji?
To uzależnione jest od sprzedawcy pojazdu – tak naprawdę to on decyduje o zakresie gwarancji, której udziela kupującemu. GetHelp.pl w imieniu sprzedawcy realizuje jej zapisy, a dodatkowo umożliwia rozszerzenie zakresu gwarancji, jej wydłużenie oraz zwiększenie limitów w terminie 3 dni od zakupu pojazdu.

W większości Sprzedawcy aut używanych nie mają możliwości uwzględnić reklamacji Klientów, dlatego gwarancja jest dodatkowym zabezpieczeniem dla nowego właściciela pojazdu jak i dla samego Sprzedawcy. Gwarancja na używany samochód daje pewność, że z awarią auta Klient nie zostanie sam. GetHelp.pl w ramach swoich usług zapewnia:
⇒ całodobową obsługę dzięki, której uzyskasz pomoc o każdej porze

⇒ bezpłatny dostęp do aplikacji mobilnej, w której jednym kliknięciem uzyskasz dostęp do najbliższej pomoc drogowej współpracującej z GetHelp.pl
⇒ pokrycie kosztów naprawy, zgodnie z zakresem gwarancji pokryjemy koszty naprawy auta, dzięki czemu nie będziesz narażony na dodatkowe koszty
⇒ samochód zastępczy na czas naprawy, dzięki któremu nie będziesz musiał rezygnować ze swoich planów

Klienci obsługiwani są przez konsultantów przy wsparciu działu technicznego oraz 1254 holowników, 1125 warsztatów a do dyspozycji pozostaje 1013 samochodów zastępczych, które dostępne są w 73 punktach odbioru na terenie całej Polski. To właśnie jest 100 % gwarancji GetHelp.pl! 
 
Skąd pomysł na gwarancje? 
Każdemu z nas zdarzyła się sytuacja, kiedy to podczas urlopu, ważnego wyjazdu samochód odmówił posłuszeństwa. Niestety dzieje się to zwykle w najmniej oczekiwanych momentach i zwykle, gdy brakuje nam czasu lub jesteśmy daleko od domu. Co wtedy? Nerwy, stres i bezradność. Właśnie po jednym z takich doświadczeń narodziła się firma GetHelp.pl! Powstała po to, by pomagać ludziom w trudnych sytuacjach, w których znaleźli się przez awarię swojego samochodu. Dlatego też podstawą każdej naszej gwarancji są naprawy na drodze i holowanie, wsparte dedykowaną aplikacją mobilną. 

Warto mieć gwarancję? 
Jak pokazują statystyki ponad 7% aut używanych, wymaga holowania w pierwszym miesiącu od zakupu. Zwykle jest to czas, w którym większość z Nas nie ma jeszcze ubezpieczenia Assistance, dlatego w przypadku nawet drobnej usterki musielibyśmy radzić sobie sami. Analiza ponad 10 000 awarii pokazała, że ponad 52% aut używanych ulega awarii w ciągu pierwszego roku od zakupu. Co ważniejsze aż 34% to poważne awarie, które uniemożliwiają dalsze użytkowania auta, a ich usunięcie wiąże się z kosztami powyżej kwoty 2500 PLN. Więcej statystyk i kosztów naprawy zobacz TUTAJ. Jakie usterki uniemożliwiają dalsze poruszanie się autem? Zazwyczaj wewnętrznych elementów silnika (najczęstsza to wypalenie uszczelki pod głowicą), skrzyni biegów, turbosprężarki czy chociażby wtryskiwaczy. Wniosek z powyższych statystyk płynie taki, że samochody dość często odmawiają posłuszeństwa. Przekonali się o tym już liczni posiadacze aut używanych zakupionych w komisach samochodowych.

 Cytaty naszych Klientów
Jestem właścicielem auta z gwarancją GetHelp , polecam tą firmę .
Uzyskałem już pomoc w naprawie 3 razy dlatego przekonałem się na własnym portfelu że to działa i się opłaca .

"Firma godna zaufania, świetny kontakt oraz kompetencja i rzetelne podejście do klienta firmy GetHelp oraz przede wszystkim p. Dominiki która osobiście zajmowała się nadzorem nad naprawą mojego auta od zgłoszenia po finalizację naprawy. Życzę każdemu aby trafił na tak profesjonalne podejście i wręcz ekspresowy finał sprawy" 

"Nie wierzyłem w gwarancję na samochód używany...ale jestem już po drugiej naprawie której koszta w pełni pokryła gwarancja. Polecam wszystkim z czystym sumieniem. Warsztaty do których mnie skierowano także są godne zaufania i godne polecenia"


 Współpraca z GetHelp.pl niesie dla Sprzedawcy 3 główne korzyści:  

 Całodobowa obsługa – sprzedaż samochodów to nie praca w urzędzie. Spora część klientów przychodzi kupić auto po godzinie 17 lub w weekendy. Po co w takim razie współpracować z firmą, która nie jest dyspozycyjna co najmniej w takich samych godzinach jak nasz biznes. W GetHelp.pl jesteśmy gotowi pomóc Wam oraz waszym klientom 24/7. Jesteśmy dla was i waszych Klientów nawet w święta i weekendy.  
 Umowa bez opłat – chcąc nawiązać współpracę z firmą zewnętrzną naturalne jest, że nie jesteś w stanie przewidzieć czy dany produkt spotka się z zainteresowaniem kupujących. Co za tym idzie, nie jesteś w stanie zadeklarować ile produktów/usług sprzedasz w danym okresie. Dlatego właśnie podpisując umowę z GetHelpl.pl, nie musisz się martwić o powyższe, ponieważ nie mamy żadnych stałych opłat ani kar umownych. Gwarancje to dodatek do Twojego biznesu, który ma pomóc, a nie narażać Cię na dodatkowe koszty. 
 Ochrona prawna – musisz pamiętać, że sprzedając samochody używane, kupujący ma prawo do 24 miesięcy rękojmi, która odpowiada za wszystkie wady ukryte i prawne jakie ma samochód. Dodatkowo to po Twojej stronie jako sprzedawcy jest obowiązek udowodnienia, że owej wady nie było. Klientowi przysługuje przez okres aż 12 miesięcy prawo do „domniemania wady”. W przypadku wystąpienia usterki po zakupie klient może zgłosić się do sprzedawcy lub gwaranta. Co za tym idzie Sprzedając pojazd z Gwarancją GetHelp.pl masz zapewniony spokój, że Klient zawsze będzie zadowolony, a Ty możesz się zając swoim biznesem.
Współpraca z GetHelp.pl ma jeszcze wiele więcej korzyści - jeśli chcesz je poznać to zadzwoń 736300710 lub napisz handlowy@gethelp.pl 

Czy gwarancja jest na wszystko? 
To nasze ulubione pytanie. Jak już wspomnieliśmy na początku, GetHelp.pl realizuje gwarancje, których udziela Sprzedawca auta. Wszystkie możliwe opcje podzielone zostały na 4 grupy gwarancji: 

- Podstawowe – obejmujące najważniejsze elementy pojazdu takie jak silnik i skrzynia biegów np. gwarancja Classic.
-
Uniwersalne – z rozszerzonym zakresem m.in. o osprzęt silnika czy układ napędowy np. gwarancja Premium lub gwarancja Grand.
- Rozszerzone – o zakresie porównywalnym do gwarancji fabrycznych np. gwarancja Master. 

W ramach gwarancji GetHelp.pl pokrywa koszty napraw elementów objętych zakresem gwarancji oraz w ramach limitów dotyczących danej gwarancji od 1500 do 20000 złotych. Każdy Sprzedawca samochodów udostępnia szczegółowy zakres gwarancji zainteresowanym, a dodatkowo jest on wysyłany do Klienta w chwili aktywacji gwarancji. 

Czy są więc gwarancje „obejmujące wszystko”? Odpowiedź brzmi – NIE. Co oczywiste, gwarancja nie obejmuje elementów eksploatacyjnych podlegających okresowej wymianie takich jak filtry, oleje, klocki i tarcze hamulcowe. O wyłączeniach gwarancji piszemy więcej TUTAJ. Są to elementy, które się po prostu zużywają. Warto również zwrócić uwagę na limity gwarancji: napraw od 1500 do 20000 złotych, oraz czas trwania gwarancji od 1 do 36 miesięcy. Naprawie w ramach gwarancji podlegają elementy objęte zakresem danej opcji gwarancji. Jej zakres jest opisany w materiałach reklamowych oraz dokładnie opisany w Szczegółowych Warunkach Gwarancji, które dostępne są u naszych Partnerów. 

Zgłoszenie awarii nigdy nie było prostsze, zobacz jak wygląda proces zgłoszenia awarii: 

KROK 1  
Zgłoszenie awarii-dzięki gwarancji GetHep.pl nie zostaniesz z problemem sam. Jeśli Twoje auto zatrzymało się na drodze, to zapewnimy holowanie do warsztatu. Awaria zostanie zgłoszona jednym kliknięciem i GetHelp.pl się już wszystkim zajmie. 
KROK 2 

Diagnoza auta i rozliczenie naprawy z warsztatem samochodowym -dzięki gwarancji GetHelp.pl na samochód używany zapłacimy za naprawę auta zgodnie z zakresem gwarancji. Rozliczymy się z mechanikiem na podstawie faktury VAT. Faktura wystawiona przez mechanika będzie nie tylko gwarancję na wykonaną usługę, ale również potwierdzenie naprawy auta.  

Czy gwarancja na używany samochód jest potrzebna? 
Biorąc pod uwagę, statystki awaryjności aut używanych jest wręcz NIEZBĘDNA. Dzięki gwarancji GetHelp.pl zyskujesz obsługę 24h w ciągu 7 dni w tygodniu, pokrycie kosztów części oraz robocizny a dodatkowo auto zastępcze. 

 

Przeczytaj także:
 Podzespoły objęte Gwarancją
 Nowe korzyści ze współpracy z GetHelp.pl
 Jak wyróżnić się ZA DARMO na tle konkurencji?

Podziel się